1. Piegāde
1.1. Mēs cenšamies visas noliktavā esošās preces piegādāt pēc iespējas ātrāk – tās tiek nosūtītas 72 stundu laikā pēc tiešsaistes pasūtījuma veikšanas. Ja precei ir atzīme "Priekšpasūtījums", tas nozīmē, ka tās piegāde var ilgt līdz 7 darba dienām. Ja noteiktu apstākļu dēļ piegādes laiks būs garāks, mēs ar Jums sazināsimies un informēsim par paredzamo piegādes laiku.
1.2. Ja prece nav noliktavā un to nevar pasūtīt, tās piegāde ir pārtraukta vai piegādes laiks ir sarežģīts, pircējam kā alternatīvu var tikt piedāvātas citas, līdzvērtīgas vai līdzīgas preces. Ja pircējs nepiekrīt piedāvātajai alternatīvai, samaksātā nauda viņam tiks atgriezta 5 darba dienu laikā.
1.3. Lietuvā preču piegāde ir bez maksas no €50. Citās Eiropas Savienības valstīs bezmaksas piegāde attiecas uz pasūtījumiem virs 1000 €. Ja pasūtījuma summa nesasniedz noteikto bezmaksas piegādes slieksni, piegādes maksa tiek aprēķināta katrai valstij individuāli un tiks norādīta pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
1.4. Pasūtītās preces tiek piegādātas, izmantojot mūsu interneta veikalā piedāvātos piegādes pakalpojumus. Piegādes laiks un izmaksas ir atkarīgas no saņēmēja valsts un izvēlētā piegādes pakalpojuma. Visbiežāk sūtījumi tiek piegādāti 1-7 darba dienu laikā no to nodošanas kurjeram, taču atsevišķos gadījumos piegādes laiki var atšķirties atkarībā no piegādes vietas.
1.5. Par paredzamo sūtījuma piegādes laiku un sūtījuma numuru Jūs tiksiet informēts ar SMS un/vai e-pastu. pa pastu Piegādes dienas rītā Jūs saņemsiet SMS īsziņu ar paredzamo piegādes laiku 1 stunda. Precizitāte.
2. Piegāde mājās
2.1. Pēc pircēja izvēles Preces piegādā izvēlētais kurjers.
2.2. Izvēloties piegādes uz mājām pakalpojumu pasūtījuma veikšanas laikā, pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto Preču cenas.
2.3. Pircēja pasūtīto Preču piegādes pakalpojums netiek nodrošināts uz cietumiem, audzināšanas iestādēm vai medicīnas iestādēm.
2.4. Ja Pārdevējs konstatē, ka Pircējs pasūtījuma veikšanas laikā ir nepareizi, nepareizi norādījis Preču piegādes adresi un/vai norādījis citas, nesaistītas fiziskas un/vai juridiskas personas adresi, Pārdevējs var atteikties sniegt piegādes mājās pakalpojumu, ja Pircējs nenorāda pareizo adresi. Samaksātā summa par preču piegādi mājās tiks atgriezta Pircējam 14 darba dienu laikā.
2.5. Mēs parasti nosūtām visas noliktavā esošās preces 72 stundu laikā pēc pasūtīšanas tiešsaistē. Ja prece nav noliktavā, mēs ar Jums sazināsimies par piegādes laiku pēc iespējas ātrāk.
2.6. Preču piegādes laiks ir atkarīgs no Pircēja norādītās piegādes adreses, izvēlētā piegādes pakalpojuma un tā darba laika. Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no saņēmēja valsts, reģiona un izvēlētā piegādes veida. Iespējama aizkavēšanās loģistikas partneru noslodzes vai citu neparedzētu apstākļu dēļ.
2.7. Īpašuma tiesības uz Preci pāriet Pircējam no brīža, kad kurjers nodod Preci Pircējam. Preces nejauša bojājuma vai bojājuma risks pāriet uz Pircēju, kad viņš vai viņa norādītā persona, kas nav kurjers, pieņem preci. Ja Preču pārvadātāju ir izvēlējies pats Pircējs, un Pārdevējs šādu piegādes iespēju nepiedāvāja, šajā sadaļā norādītais risks pāriet uz Pircēju brīdī, kad Prece tiek nodota pārvadātājam.
2.8. Ja tiek konstatēts sūtījuma iepakojuma pārkāpums, Pircējam vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvim ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šajā gadījumā kurjerpakalpojumu sniedzējas organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvi aizpilda speciālu pakas apskates aktu, ko iesniedz kurjerpakalpojumu sniedzējas organizācijas pārstāvis, norāda uz konstatētajiem pārkāpumiem.
2.9. Pēc tam, kad Pircējs vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis kurjerpakalpojumu sniedzēja organizācijas pārstāvja sniegto datu reģistrētāja vai papīra piegādes apstiprinājumu bez komentāriem, tiek uzskatīts, ka Prece ir piegādāta nebojāta pakete, datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildu pakalpojumi ir veikti pareizi, ja vien nav pierādīts pretējais.
2.10. Preces piegādājot un nogādājot Pircēja norādītajā adresē, tiek uzskatīts, ka Prece ir piegādāta Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preci faktiski pieņem Pircējs vai jebkura cita persona, kas Preci pieņēmusi norādītajā adresē. .
2.11. Ja Preces Pircējs nepieņems, Pircējam, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju, jānorāda personas dati, kas Preci pieņems.
2.12. Preces, kas nosūtītas uz juridiskas personas adresi, bet adresētas fiziskai personai, ja Preces nav iespējams piegādāt personīgi Preču pircējam, Preces tiks nodotas juridiskās personas darbiniekam, kas atrodas atbilstošā adrese. Juridiskās personas darbinieks, pieņēmis uz juridiskās personas adresi adresētu sūtījumu, parakstās kurjerpakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvja nodrošinātajā datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā. Ja parakstīšanas brīdī juridiskās personas darbinieks komentārus neatstāj, tiek pieņemts, ka Prece piegādāta nebojātā iepakojumā, datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildpakalpojumi veikti pareizi, ja vien nav pierādīts. citādi.
2.13. Pieņemot Preces, nepieciešams uzrādīt derīgu personu apliecinošu dokumentu, lai pareizi identificētu Pircēju. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces, un Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izvirzīt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi nepareizai personai.
2.14. Ja Prece tiek piegādāta caur pakomātu, Pircējs tiek identificēts pēc pakomāta personīgā durvju koda. Par Preces sūtījuma piegādi un Preces sūtījuma atrašanās vietu Pircējs tiek informēts ar SMS. Īsziņā ir norādīts durvju kods, kas nepieciešams pakomāta durvju atvēršanai. Ja Pircējs norāda e-pasta adresi, papildu paziņojums tiek nosūtīts uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
2.15. Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes un/vai Preču saņemšanas no pakomāta brīža ir jāpārbauda Preču iepakojums, daudzums, Preču ārējā kvalitāte (tas ir , vai precei nav acīmredzamu kvalitātes defektu), sortimentu, komplektāciju un komplektāciju. Ja Pircējs noteiktajā termiņā nepilda šo pienākumu un neizsaka nekādas pretenzijas Pārdevējam, tiek uzskatīts, ka Preces iepakojums ir piemērots, un Preču daudzums, ārējā kvalitāte, sortiments, komplektācija un komplektācija atbilst. ar Līguma nosacījumiem.
2.16. Ja Pircējs neizņem Preces sūtījumu pakomā, Preces sūtījums tiek atgriezts Pārdevējam.
2.17. Ja Pircējs nepilda savu pienākumu pieņemt nosūtītās Preces, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju par Preču sūtījuma atgriešanas, komplektēšanas, loģistikas, uzglabāšanas un/vai atkārtotas nosūtīšanas papildu izdevumiem, kas radušies Pircēja vainas dēļ.
2.18. Interneta veikalā, e-pastā un/vai telefoniski pasūtītās Preces pēc pircēja izvēles var izņemt UAB "Spoteris" veikalā.
3. Apmaksa pēc piegādes
3.1. Par pasūtītajām precēm varat norēķināties, ja kurjers preču piegādes brīdī izvēlas DPD piegādi mājās ar karti vai skaidrā naudā (ir vienāda summa - bez atgriešanas).
4. Preču atgriešana, līguma atcelšana
4.1. Pircējam ir tiesības, nenorādot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt saņemtās (saņemtās) preces un dāvanas - "Noteikumu un nosacījumu" 7.3.punktā noteiktajā termiņā. Šis noteikums nozīmē, ka Pircējam, kurš minētajā laika posmā pārdomā vai nolemj atteikties no Preces un/vai Dāvanas citu iemeslu dēļ, ir tiesības mutiski vai rakstiski paziņot Pārdevējam par vēlmi atkāpties no līguma un atgriezt preci kopā ar dāvanām Pārdevējam un atgūt samaksāto naudu. Preces un Dāvanas atgriešanas izmaksas jāsedz Pircējam.
4.2. Iepriekš minētās tiesības atkāpties no līguma un preču atgriešanas neattiecas uz līgumiem, kas noslēgti:
a) preces, kas ražotas pēc īpašiem lietotāja norādījumiem, t.i., preces, kas nav iepriekš izgatavotas un ir izgatavotas pēc lietotāja personīgās izvēles vai norādījumiem, neatkarīgi no tā, vai preces ir uzsāktas vai nē, vai precēm, kuras nepārprotami ir pielāgota lietotāja personiskajām vajadzībām mērķiem;
b) Preces, kuras to rakstura dēļ pēc piegādes ir nedalāmi sajauktas ar citām precēm;
c) iepakots elektroniskais aprīkojums, kas pēc piegādes ir izpakots;
Jūs varat atrast neatgriežamo preču sarakstu čia
4.3. Pircēja tiesības atkāpties no līguma un atgriezt preces ar dāvanām attiecas tikai uz fiziskām personām un rodas no Līguma noslēgšanas dienas. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces piegādes viņam atkāpties no līguma un atgriezt Preci Pārdevējam un atgūt par to samaksāto naudu.
4.4. Lai atgrieztu preci un atceltu Līgumu, Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju mutiski vai jānosūta Pārdevējam aizpildīts brīvas formas pieprasījums, kurā būtu norādīts lēmums par Līguma atcelšanu. Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu.
4.5. Atgriežot nepieciešams uzrādīt PVN rēķinu (tā numuru), vai skaidras naudas maksājuma čeku, vai citu Preces iegādi no Pārdevēja apliecinošu dokumentu (piem.: norēķinu kartes izrakstu) un pasūtījuma numuru.
4.6. Ja Pircējs atgriež Preces kvalitātes defektu dēļ, Pārdevējs apņemas pilnībā atmaksāt Pircējam par bojātajām Precēm samaksāto cenu. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Precēm, piegādes izmaksas tiek atlīdzinātas tikai tad, ja atlikušajām tā paša pasūtījuma Precēm, ja tās tiktu iegādātas atsevišķi, būtu piemērota zemāka likme nekā likme, kas tika piemērota, iegādājoties Preces kopā ar atgrieztajām Precēm, un tikai tādā apmērā, kas vienāds ar iepriekšminēto likmju starpību.
4.7. Kā ierasts, Pārdevējs pārskaita atmaksātās summas uz Pircēja norādīto bankas kontu jebkurā Lietuvas Republikā strādājošā bankā.
4.8. Pārdevējam ir tiesības neatgriezt Pircējam viņa samaksātās naudas summas vai daļu no tām līdz Preces atgriešanai vai līdz Pircējs iesniedz pierādījumu, ka prece ir nosūtīta.
4.9. Gadījumā, ja Preces Pircējam tika piegādātas pēc Līguma izbeigšanas:
a) Pircējam ir nekavējoties jāatgriež Prece Pārdevējam;
b) izņemot gadījumus, kas saistīti ar sliktu kvalitāti, Pircējs ir atbildīgs par Preču atgriešanas Pārdevējam izdevumu segšanu;
c) Pircējam ir pienākums pienācīgi uzglabāt Preces, līdz tās tiek atgrieztas Pārdevējam;
4.9. Preces un nauda netiek atgriezta, ja bojājumus radījis klients. Ja prece ir bojāta klienta nepareizas lietošanas, ļaunprātīgas izmantošanas vai nolaidības dēļ, Pārdevējs patur tiesības atteikt preces atgriešanu vai naudas atmaksu. Tas ietver, bet ne tikai, bojājumus, ko izraisījuši:
- Nejauši kritieni vai triecieni
- Nepareiza uzglabāšana vai apkope
- Neatļauts remonts vai modifikācijas
- Produkta norādījumu neievērošana
4.10. Pircējs ir atbildīgs par to, lai iegādātās preces tiktu pienācīgi uzturētas un lietotas. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies klienta darbības vai neuzmanības dēļ.
