Sazinies ar mums: +370 677 94 009

Bezmaksas piegāde Lietuvā no 50 eur

Noteikumi un nosacījumi

1 Vispārīgi noteikumi

1.1. Šie pirkuma noteikumi kopā ar šajos noteikumos norādītajiem dokumentiem ir paredzēti, lai sniegtu informāciju par Spoteris UAB ("Pārdevējs") un izskaidrotu personām, kuras iegādājas preces ("Preces") interneta veikalā ("Pircējs"), Preces. pārdod interneta veikalā , mobilajā lietotnē un tālrunī, pārdošanas noteikumus ("Noteikumi").

1.2. Šie Noteikumi attiecas uz jebkura līguma noslēgšanu starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu ("Līgums"). Pirms jebkādu Preču pasūtījuma interneta veikalā, mobilajā lietotnē un/vai pa tālruni, lūdzu, rūpīgi izlasiet šos Noteikumus un pārliecinieties, ka tos pareizi saprotat. Lūdzam ņemt vērā, ka pirms pasūtījuma noformēšanas Pircējam ir jāpiekrīt šiem Noteikumiem un, ja viņš to atsakās, pasūtījuma noformēšana un Preces pasūtīšana nav iespējama.

1.4. Tāpat informējam, ka šajos noteikumos var tikt veikti grozījumi 6. punktā noteiktajā kārtībā. Katru reizi, kad Pircējs pasūtīs Preces, iesakām iepazīties ar Noteikumiem, lai pārliecinātos, ka viņš pilnībā izprot noteikumus un nosacījumus, saskaņā ar kuriem konkrētajā gadījumā tiks veikts pasūtījums. Šie noteikumi pēdējo reizi tika atjaunināti 2025. gadā. 5. februāris 

1.5. Šie Noteikumi un jebkuri Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek noslēgti tikai lietuviešu valodā.

2. Informācija par Pārdevēju

2.1. Šie Noteikumi attiecas uz Preču iegādi plkst www.opticspot.lt . Pārdevējs ir Spoteris UAB, Lietuvas uzņēmums, kas atbilstoši reģistrēts un darbojas Lietuvas Republikā, juridiskās personas kods 306624696, adrese: Giedraičių g. 41-72, Viļņa. Dati par Pārdevēju tiek apkopoti un glabāti Juridisko personu reģistrā, reģistra pārzinis ir Valsts uzņēmumu Reģistru centrs. Pārdevēja PVN maksātāja kods ir LT100016518812. 

2.2. Pārdevēja kontaktinformācija atrodama sadaļā "Kontakti".

3. Preces

3.1. Pircēja saņemto preču un Interneta veikalā esošo Preču toņi var nedaudz atšķirties, jo krāsu izšķirtspēja ir atkarīga no Pircēja individuālajām ierīces īpašībām. Tāpat Interneta veikalā uzrādītajos Preču attēlos var būt redzami Preču papildu piederumi vai sastāvdaļas, kas nav iekļautas pārdotās preces iepakojumā (Preces iepakojums ir norādīts Preces sludinājuma sadaļā "Specifikācija" vai vispārīgs preces apraksts). Prece tiek uzskatīta par atbilstošu piedāvātajam piedāvājumam, ja tā atbilst Interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim un/vai aprakstam.

3.2. Iepakojums preces transportēšanai var atšķirties no interneta veikalā attēlos redzamā. Preces iepakojuma maiņa, lai nodrošinātu pareizu un drošu Preces transportēšanu, nemaina Preci un/vai tās īpašības un/vai funkcijas, kas norādītas interneta veikalā. 

3.3. Ja vien nav skaidri norādīts citādi, visi interneta veikalā piedāvātie Produkti ir pieejami. Gadījumā, ja pasūtītā Prece vairs nav pieejama, Pircējs par to nekavējoties tiek informēts e-pastā vai citādā veidā (zvanot un/vai SMS). Šajā gadījumā Pārdevējs piedāvā Pircējam iespējamo problēmas risināšanas veidu (piemēram: naudas atgriešana, papildu laiks Preces piegādei, analogas preces piegāde utt.). Ja Pircējs nepiekrīt kādam no Pārdevēja piedāvājumiem, Preces pasūtījuma izpilde tiek pārtraukta.

3.4. Pārdevējam ir tiesības viena pasūtījuma laikā noteiktām precēm noteikt minimālo un/vai maksimālo Preces pasūtījuma daudzumu.

3.5. Pārdevēja īpašo piedāvājumu laikā, piedāvājot iegādāties Preci un saņemt citu Preci par minimālu samaksu vai bez maksas, Prece, kas iegādāta par minimālu samaksu vai saņemta bez maksas, tiek uzskatīta par dāvanu ("Dāvana"), un Preces kopā tiek uzskatītas par dāvanu. produktu komplekts. Dāvana par minimālu samaksu vai bez maksas tiek pārdota tikai pērkot akcijas Preču komplektu. 

4. Personas datu apstrāde - Privaatsuspoliitika

4.1. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi, Pircējam ieteicams ar tiem rūpīgi iepazīties un pārliecināties, ka visi Privātuma politikas noteikumi viņam ir saprotami un pieņemami.

4.2. Privātums un datu aizsardzība
4.2.1. UAB Spoteris ("Mēs") ir apņēmies aizsargāt jūsu privātumu un jūsu personas datus. Mēs apkopojam un apstrādājam personas datus saskaņā ar mūsu privātuma politiku, kas nosaka, kā mēs apstrādājam un aizsargājam jūsu informāciju.

4.2.2. Personas dati var ietvert, bet ne tikai, jūsu vārdu, kontaktinformāciju, norēķinu informāciju un citus datus, kas nepieciešami pasūtījuma izpildei, klientu apkalpošanai un saziņai.

4.2.3. Mēs apkopojam un apstrādājam personas datus konkrētiem mērķiem, tostarp: Jūsu pasūtījumu apstrādei un izpildei. Klientu apkalpošanas un palīdzības sniegšana. Ar pasūtījumiem saistītu ziņojumu un atjauninājumu sūtīšana. Konta un iestatījumu pārvaldība. Juridisko saistību izpilde. Reklāmas materiālu un biļetenu sūtīšana (ar jūsu piekrišanu).

4.2.4. Jums ir tiesības dot vai atteikt piekrišanu jūsu personas datu apstrādei. Jūs varat pārvaldīt savas preferences, tostarp atteikties no mārketinga komunikācijas, piekļūstot sava konta iestatījumiem vai sazinoties ar mums. Jums ir tiesības saistībā ar jūsu personas datiem, tostarp tiesības piekļūt, labot, dzēst vai ierobežot to apstrādi. Lai izmantotu šīs tiesības vai iegūtu ar datiem saistītus jautājumus, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu info@spoteris.eu.

4.2.5. Lūdzu, ņemiet vērā, ka noteikta datu apstrāde var būt nepieciešama līguma izpildei, un atteikšanās no šādas apstrādes var ietekmēt jūsu spēju izmantot noteiktas funkcijas vai pakalpojumus.

4.2.6. Mēs glabājam jūsu personas datus tikai tik ilgi, cik nepieciešams, lai sasniegtu mērķus, kuriem tie tika vākti, vai kā to nosaka piemērojamie tiesību akti.

4.2.7. Mēs varam izmantot trešo pušu pakalpojumus datu apstrādei, piemēram, maksājumu apstrādei vai piegādei. Šie pakalpojumu sniedzēji ir rūpīgi atlasīti, un tiem ir jāievēro datu aizsardzības noteikumi.

4.2.8. Mūsu Privātuma politika var tikt periodiski atjaunināta, lai atspoguļotu izmaiņas mūsu datu apstrādes praksē vai piemērojamos tiesību aktos. Jaunāko versiju varat apskatīt mūsu vietnē.

4.2.9. Izmantojot mūsu vietni un pakalpojumus, jūs piekrītat mūsu privātuma politikai un tajā aprakstītajai jūsu personas datu apstrādei.

4.3. Sīkdatņu politika 

4.3.1. Šajā sīkfailu politikā ir paskaidrots, kā Optic Spot izmanto sīkfailus un līdzīgas tehnoloģijas, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi. Lai aizsargātu jūsu privātumu, mēs ievērojam Vispārīgo datu aizsardzības regulu (VDAR) un E-privātuma direktīvu (Sīkfailu likumu).

4.3.1. Izmantojot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai, kā aprakstīts šajā politikā.

4.4. Kas ir sīkdatnes?

4.4.1. Sīkfaili ir mazi teksta faili, kas tiek saglabāti jūsu ierīcē (datorā, viedtālrunī, planšetdatorā), kad apmeklējat vietni. Tos plaši izmanto, lai tīmekļa vietnes darbotos vai funkcionētu efektīvāk un sniegtu informāciju vietnes īpašniekam.

4.4.2. Mēs savā vietnē izmantojam šādus sīkdatņu veidus:

  • Nepieciešamās sīkdatnes: tās ir nepieciešamas, lai vietne darbotos pareizi. Tie ļauj jums pārvietoties mūsu tīmekļa vietnē un izmantot tās funkcijas, piemēram, piekļūt drošām zonām vai pievienot preces iepirkumu grozam. Bez šīm sīkdatnēm vietne nevarēs pareizi darboties.
  • Veiktspējas sīkdatnes: Šīs sīkdatnes apkopo anonīmu informāciju par to, kā apmeklētāji izmanto mūsu vietni, piemēram, kuras lapas tiek apmeklētas visvairāk, cik ilgi apmeklētāji uzturas vietnē un vai viņi saskaras ar kļūdām. Šīs sīkdatnes palīdz mums uzlabot vietnes veiktspēju.
  • Funkcionalitātes sīkfaili: šīs sīkdatnes ļauj mūsu vietnei atcerēties jūsu preferences (piemēram, valodu vai reģionu) un nodrošināt uzlabotu funkcionalitāti. Tos var arī izmantot, lai sniegtu jūsu pieprasītos pakalpojumus, piemēram, tiešsaistes tērzēšanas atbalstu.
  • Mērķa/reklāmas sīkfaili: šie sīkfaili tiek izmantoti, lai nodrošinātu personalizētu saturu un reklāmu, pamatojoties uz jūsu interesēm. Tie arī palīdz novērtēt reklāmas kampaņu efektivitāti.

4.4.3. Mēs izmantojam sīkdatnes šādiem mērķiem:

  • Nodrošiniet un uzturiet mūsu vietni.
  • Lai uzlabotu pārlūkošanas pieredzi.
  • Lai analizētu un uzlabotu mūsu vietnes veiktspēju.
  • Lai personalizētu jūsu pieredzi un piedāvātu jums atbilstošu saturu.
  • Lai novērtētu mūsu reklāmas un mārketinga pasākumu efektivitāti.

4.4.4. Jūs varat pārvaldīt savas sīkfailu preferences, pielāgojot iestatījumus savā tīmekļa pārlūkprogrammā. Parasti šos iestatījumus varat atrast pārlūkprogrammas izvēlnē Opcijas vai Preferences.

4.4.5. Ja izvēlaties atspējot noteiktas sīkdatnes, lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas mūsu vietnes funkcijas var nedarboties pareizi, un tas var ietekmēt jūsu pārlūkošanas pieredzi.

4.4.6. Mēs varam atjaunināt šo sīkfailu politiku, lai atspoguļotu izmaiņas mūsu praksē vai citu darbības, juridisku vai regulējošu iemeslu dēļ. Visas izmaiņas tiks publicētas šajā lapā, un pārskatītā politika stāsies spēkā pēc publicēšanas.

5. Pirkšanas un pārdošanas līguma noslēgšana

5.1. Pircēji var iegādāties Preces interneta veikalā:

   a) fiziskas personas no 14 (četrpadsmit) gadu vecuma;

   b) juridiskas personas.

5.2. Apstiprinot šos Noteikumus, Persona apliecina, ka tai ir tiesības iegādāties Preces interneta veikalā, e-pastā un telefoniski.

5.3. Pārdevēja noteiktā Preču pasūtīšanas kārtība dod Pircējam iespēju pārbaudīt un izlabot kļūdas pirms galīgā pasūtījuma veikšanas. Pircējam ieteicams rūpīgi izlasīt un pārbaudīt veikto pasūtījumu katrā pasūtījuma veikšanas posmā.

5.4. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs interneta veikalā, e-pastā vai telefoniski noformē iepirkumu grozu, norāda Pircēja vārdu, uzvārdu (latīņu burtiem) un piegādes adresi, precīzu pasta indeksu, izvēlas apmaksas veidu un iepazīstas ar šiem Noteikumiem, nospiež pogu "Pasūtīt" vai apstiprina pasūtījumu telefonsarunas laikā vai e-pastā. Ja pasūtījums netiek apmaksāts, līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju pa pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai pa e-pastu uz noslēgtā līguma pamata vai risinot neskaidrības par līguma izpildi. 

5.5. Katrs starp Pircēju un Pārdevēju noslēgtais līgums (pasūtījums) tiek reģistrēts un glabāts interneta veikala datubāzē.

5.6. Noslēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt, ka uz pirkuma veikšanas brīdī norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts elektronisks pasūtījuma PVN rēķins ar pirkuma datiem. Rēķins tiek nosūtīts uz e-pastu. pa pastu darba dienās ne vēlāk kā 6 (sešu) darba dienu laikā no brīža, kad Pircējs saņem Preci vai Pārdevējs nodod Preci kurjeram (ja Preces Pircējam tiek piegādātas, izmantojot kurjera pakalpojumus). Jāņem vērā, ka PVN rēķins tiek izrakstīts Preču nodošanas kurjeram vai Preču saņemšanas/pieņemšanas dienā (atkarībā no tā, kāds Preču piegādes veids tika izvēlēts un kurš no Pārdevēja norādītajiem piegādātāji piegādā Preces konkrētā gadījumā).

5.7. Izņēmuma gadījumā, ja Pārdevējs nevar pārdot Preci, piemēram, tāpēc, ka Prece nav noliktavā, jo Prece vairs nav pārdošanā, Pārdevējs informēs Pircēju e-pastā vai citādā veidā (zvanot un/vai SMS īsziņā) un piedāvās Pircējam iespējamo problēmas risinājumu (piemēram, naudas atgriešana, Preces piegādes papildu termiņš, līdzīgas preces piegāde utt.). Ja Pircējs nepiekrīt kādam no Pārdevēja piedāvājumiem, Preces pasūtījuma izpilde tiek pārtraukta un, ja Pircējs jau ir samaksājis par Preci, Pārdevējs atmaksā samaksātās summas nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no paziņojuma Pircējam par neveiksmīgu pirkumu vai Pircēja atteikuma no citiem Pārdevēja piedāvātajiem risinājumiem.

6. Tiesības mainīt noteikumus

6.1. Pārdevējam ir tiesības mainīt šos Noteikumus. Katru reizi, kad Prece tiek pasūtīta, Līguma noslēgšanai starp Pārdevēju un Pircēju tiek piemērota tajā brīdī spēkā esošā Noteikumu redakcija. Noteikumu versija, kas bija spēkā Pircēja pasūtījuma iesniegšanas brīdī un tika nosūtīta Pircējam kopā ar pasūtījuma apstiprinājumu, ir spēkā pasūtījumiem, kas veikti un nav pabeigti pirms jauno Noteikumu stāšanās spēkā.

6.2. Katru reizi, mainoties Noteikumiem, Pārdevējs informēs Pircēju un paziņos viņam par to, norādot, ka Noteikumi ir mainīti un to izmaiņu datums tiks norādīts šo Noteikumu 1.4.punktā.

7. Preču atgriešana, līguma atcelšana

7.1. Pircējam ir tiesības, nenorādot iemeslu, atkāpties no līguma un atgriezt saņemtās (atņemtās) preces, dāvanas - šo noteikumu 7.3.punktā noteiktajā termiņā. Šis noteikums nozīmē, ka Pircējam, kurš minētajā laika posmā maina savas domas vai nolemj atteikties no Preces un/vai Dāvanas citu iemeslu dēļ, ir tiesības mutiski vai rakstiski paziņot Pārdevējam par vēlmi atteikt līgumu un atdot atpakaļ. preces ar dāvanām Pārdevējam un atgūt samaksāto naudu. Preču un Dāvanas atgriešanas izmaksas jāsedz Pircējam.

7.2. Iepriekš minētās tiesības atkāpties no līguma un preču atgriešanas neattiecas uz līgumiem, kas noslēgti:

   a) preces, kas ražotas pēc īpašiem lietotāja norādījumiem, t.i., preces, kas nav iepriekš izgatavotas un ir izgatavotas pēc lietotāja personīgās izvēles vai norādījumiem, neatkarīgi no tā, vai preces ir uzsāktas vai nē, vai precēm, kuras nepārprotami ir pielāgota lietotāja personiskajām vajadzībām mērķiem;

   b) Preces, kuras to rakstura dēļ pēc piegādes ir nedalāmi sajauktas ar citām precēm;

   c) iepakots elektroniskais aprīkojums, kas pēc piegādes ir izpakots;

Jūs varat atrast neatgriežamo preču sarakstu čia

7.3. Pircēja tiesības atkāpties no līguma un atgriezt preces ar dāvanām attiecas tikai uz fiziskām personām un rodas no Līguma noslēgšanas dienas. Pircējam ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preces piegādes viņam atkāpties no līguma un atgriezt Preci Pārdevējam un atgūt par to samaksāto naudu. 

7.4. Lai atgrieztu preci un atceltu Līgumu, Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju mutiski vai jānosūta Pārdevējam aizpildīts brīvas formas pieprasījums, kurā būtu norādīts lēmums par Līguma atcelšanu. Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nekavējoties nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu.

7.5. Atgriežot nepieciešams uzrādīt PVN rēķinu (tā numuru), vai skaidras naudas maksājuma čeku, vai citu Preces iegādi no Pārdevēja apliecinošu dokumentu (piemēram, maksājumu kartes izrakstu) un pasūtījuma numuru.

7.6. Ja Pircējs atgriež Preci Preces kvalitātes defektu dēļ, Pārdevējs apņemas pilnībā atmaksāt Pircējam samaksāto cenu par nekvalitatīvo Preci un atlīdzināt piegādes un atgriešanas izdevumus. Ja tiek atgriezta tikai daļa no Preces, piegādes izmaksas tiek atmaksātas tikai tad, ja pārējām tāda paša pasūtījuma Precēm, tikai to iegādājoties, tiktu piemērota zemāka likme, nekā tika piemērota, pērkot Preci kopā ar atgriezto Preci un tikai apjomā, kas vienāds ar iepriekšminēto likmju starpību. Ja tika izvēlēts cits preču atgriešanas veids, nevis Pārdevēja piedāvātais, kā rezultātā radušās nesamērīgas vai lielākas izmaksas, Pārdevējam nav pienākuma segt preces atgriešanas izdevumus.

7.7. Kā ierasts, Pārdevējs pārskaita atmaksātās summas uz Pircēja bankas kontu, no kura veikts pirkums, vai uz norādīto Pircēja bankas kontu.

7.8. Pārdevējam ir tiesības neatmaksāt Pircēja samaksātās summas vai to daļu līdz Preces atgriešanai vai līdz Pircējam ir iesniegts pierādījums, ka prece ir nosūtīta. 

7.9. Gadījumā, ja Preces Pircējam tika piegādātas pēc Līguma izbeigšanas:

   a) Pircējam ir nekavējoties jāatgriež Prece Pārdevējam;

   b) izņemot gadījumus, kas saistīti ar sliktu kvalitāti, Pircējs ir atbildīgs par Preču atgriešanas Pārdevējam izdevumu segšanu;

   c) Pircējam ir pienākums pienācīgi uzglabāt Preces, līdz tās tiek atgrieztas Pārdevējam;

7.9. Preces un nauda netiek atgriezta, ja bojājumus radījis klients. Ja prece ir bojāta klienta nepareizas lietošanas, ļaunprātīgas izmantošanas vai nolaidības dēļ, Pārdevējs patur tiesības atteikt preces atgriešanu vai naudas atmaksu. Tas ietver, bet ne tikai, bojājumus, ko izraisījuši:

- Nejauši kritieni vai triecieni

- Nepareiza uzglabāšana vai apkope 

- Neatļauts remonts vai modifikācijas 

- Produkta norādījumu neievērošana

7.10. Pircējs ir atbildīgs par to, lai iegādātās preces tiktu pienācīgi uzturētas un lietotas. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies klienta darbības vai neuzmanības dēļ.

8. Piegāde

Piegāde mājās

8.1. Pēc pircēja izvēles Preces piegādā transporta uzņēmums.

8.2. Izvēloties piegādes uz mājām pakalpojumu pasūtījuma veikšanas laikā, pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto Preču svara un cenas. 

8.3. Pircēja pasūtīto preču piegādes pakalpojums uz cietumiem vai ārstniecības iestādēm netiek nodrošināts.

8.4. Ja Pārdevējs konstatē, ka Pircējs ir nepareizi, nepareizi norādījis Preču piegādes adresi un/vai pasūtījuma veikšanas laikā norādījis citas, nesaistītas fiziskas un/vai juridiskas personas adresi, Pārdevējs var atteikties sniegt Preču piegādes mājās pakalpojumu.

8.5. Ja pārdevējs atsakās sniegt Preču piegādes mājās pakalpojumu sakarā ar 8.3. un 8.4. punktos norādīto iemeslu dēļ Pircējs pasūtītās Preces var izņemt UAB Spoteris veikalā, ievērojot Noteikumos norādīto Noteikumu sadaļu "Saņemšana veikalā".

8.6. Ja Pārdevējs atsakās sniegt piegādes mājās pakalpojumu, Pircēja samaksātā maksa par pakalpojumu tiek atgriezta Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pārdevēja paziņojuma Pircējam telefoniski un/vai SMS un/vai e-pastā. par Pārdevēja atteikumu sniegt Preču piegādes mājās pakalpojumu, dienas.

8.7. Mēs parasti nosūtām visas noliktavā esošās preces 72 stundu laikā pēc pasūtīšanas tiešsaistē. Ja prece nav noliktavā, mēs ar Jums sazināsimies par piegādes laiku pēc iespējas ātrāk.

8.8. Īpašuma tiesības uz Preci pāriet Pircējam no brīža, kad kurjers nodod Preci Pircējam. Preču nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz Pircēju, kad viņš vai viņa norādītā persona, izņemot kurjeru, pieņem preci. Ja Preču pārvadātāju izvēlējās pats Pircējs, un Pārdevējs šādu piegādes iespēju nepiedāvāja, šajā sadaļā norādītais risks pāriet uz Pircēju brīdī, kad Prece tiek nodota pārvadātājam.

8.9. Ja tiek konstatēts sūtījuma iepakojuma pārkāpums, Pircējam vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvim ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šajā gadījumā kurjerpakalpojumu sniedzējas organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvi aizpilda speciālu pakas apskates aktu, ko iesniedz kurjerpakalpojumu sniedzējas organizācijas pārstāvis, norāda uz konstatētajiem pārkāpumiem.

8.10. Pēc tam, kad Pircējs vai, atkarībā no gadījuma, Pircēja pārstāvis ir pieņēmis sūtījumu un parakstījis kurjerpakalpojumu sniedzēja organizācijas pārstāvja sniegto datu reģistrētāja vai papīra piegādes apstiprinājumu bez komentāriem, tiek uzskatīts, ka Prece ir piegādāta nebojāta pakete, datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildu pakalpojumi ir veikti pareizi, ja vien nav pierādīts pretējais.

8.11. Preces piegādājot un nogādājot Pircēja norādītajā adresē, tiek uzskatīts, ka Prece ir piegādāta Pircējam neatkarīgi no tā, vai Preci faktiski pieņem Pircējs vai jebkura cita persona, kas Preci pieņēmusi norādītajā adresē. .

8.10. Ja Preces Pircējs nepieņems, Pircējam, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju, jānorāda personas dati, kas Preci pieņems.

8.11. Preces, kas nosūtītas uz juridiskas personas adresi, bet adresētas fiziskai personai, ja Preces nav iespējams piegādāt personīgi Preču pircējam, Preces tiks nodotas juridiskās personas darbiniekam, kas atrodas atbilstošā adrese. Juridiskās personas darbinieks, pieņēmis uz juridiskās personas adresi adresētu sūtījumu, parakstās kurjerpakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvja nodrošinātajā datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā. Ja parakstīšanas brīdī juridiskās personas darbinieks komentārus neatstāj, tiek pieņemts, ka Prece piegādāta nebojātā iepakojumā, datu reģistrētājā vai papīra piegādes apstiprinājumā norādītie papildpakalpojumi veikti pareizi, ja vien nav pierādīts. citādi.

8.12. Pieņemot Preces, nepieciešams uzrādīt derīgu personu apliecinošu dokumentu, lai pareizi identificētu Pircēju. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces, un Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izvirzīt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi nepareizai personai.

8.13. Ja Prece tiek piegādāta caur pakomātu, Pircējs tiek identificēts pēc pakomāta personīgā durvju koda. Par Preces sūtījuma piegādi un Preces sūtījuma atrašanās vietu Pircējs tiek informēts ar SMS. Īsziņā ir norādīts durvju kods, kas nepieciešams pakomāta durvju atvēršanai. Ja Pircējs norāda e-pasta adresi, papildu paziņojums tiek nosūtīts uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.

8.14. Pircējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes un/vai Preču saņemšanas no pakomāta brīža ir jāpārbauda Preču iepakojums, daudzums, Preču ārējā kvalitāte (tas ir , vai precei nav acīmredzamu kvalitātes defektu), sortimentu, komplektāciju un komplektāciju. Ja Pircējs noteiktajā termiņā nepilda šo pienākumu un neizsaka nekādas pretenzijas Pārdevējam, tiek uzskatīts, ka Preces iepakojums ir piemērots, un Preču daudzums, ārējā kvalitāte, sortiments, komplektācija un komplektācija atbilst. ar Līguma nosacījumiem.

8.15. Ja Pircējs neizņem Preces sūtījumu pakomā, Preces sūtījums tiek atgriezts Pārdevējam.

8.16. Ja Pircējs nepilda savu pienākumu pieņemt nosūtītās Preces, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt kompensāciju par Preču sūtījuma atgriešanas, komplektēšanas, loģistikas, uzglabāšanas un/vai atkārtotas nosūtīšanas papildu izdevumiem, kas radušies Pircēja vainas dēļ. 

8.17. Interneta veikalā, e-pastā un/vai telefoniski pasūtītās Preces pēc pircēja izvēles var izņemt UAB "Spoteris" veikalā.

9. Apmaksa

9.1. Pircējs var norēķināties par Precēm:

   a) izmantojot elektronisko banku;

   b) skaidrā naudā vai ar bankas karti piegādes brīdī;

   c) maksājums ar inbank līzingu;

   d) maksājums ar bankas pārskaitījumu.

9.2. Juridiskām personām tiek dota iespēja norēķināties arī ar bankas pārskaitījumu uz Pircējam nosūtītajā provizoriskajā PVN rēķinā norādīto Pārdevēja kontu, maksājuma galamērķī norādot Pircējam piešķirto pasūtījuma numuru.

10. Pircēja pienākumi

10.1. Pircējs apņemas pirkuma veidlapā norādīt tikai pareizus un pilnīgus datus. Ja mainās pirkuma veidlapā norādītie dati, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina vai jāpaziņo Pārdevējam.

10.2. Pircējs apņemas godprātīgi un pareizi izmantot interneta veikalu, nekaitēt tā darbam vai stabilai darbībai. Ja Pircējs nepilda šo pienākumu, Pārdevējam ir tiesības ierobežot, apturēt (izbeigt) Pircēja iespējas izmantot interneta veikalu bez iepriekšēja brīdinājuma un nav atbildīgs par jebkādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem.

10.3. Pircējam ir jāmaksā par pasūtītajām Precēm un tās jāpieņem šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā.

10.4. Neskatoties uz citos Noteikumu punktos paredzētajiem pienākumiem, Pircējs apņemas pirms Preces lietošanas uzsākšanas (t.sk. tās montāžas, uzstādīšanas u.c.) to pārbaudīt un pārliecināties, vai saņemtā Prece ir tāda, kādu Pircējs pasūtījis. .

10.4. Pircējs apņemas neeksportēt iegādātās preces uz Krievijas Federāciju vai Baltkrievijas Republiku.

10.5. Pircējam ir jāievēro citas šajos Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.

11. Pārdevēja pienākumi

10.1. Pārdevējs apņemas:

   a) pielikt pūles, lai Pircējs varētu pareizi izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus;

   b) cienīt Pircēja privātumu, apstrādāt Pircēja personas datus tikai saskaņā ar šiem Noteikumiem, Privātums politiku un Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.

10.2. Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos Noteikumos izvirzītās prasības.

12. Notikumi ārpus Pārdevēja kontroles

12.1. Pārdevējs nav atbildīgs par Līguma vai jebkādu Līgumā noteikto saistību nepildīšanu vai novēlotu izpildi, ja šādas nepildīšanas vai kavēšanās iemesls ir nepārvaramas varas apstākļi.

12.2. Gadījumā, ja iestājas nepārvarama vara, kas ietekmē Līgumā noteikto Pārdevēja saistību pareizu izpildi:

   a) Pārdevējs nekavējoties informēs Pircēju; un

   b) Pārdevēja no Līguma izrietošo saistību izpilde tiks apturēta un saistību izpildes termiņš tiks pagarināts uz nepārvaramas varas apstākļu laiku. Ja nepārvaramas varas apstākļi ietekmē Preču piegādi Pircējam, Pārdevējs saskaņos jaunu piegādes datumu pēc nepārvaramas varas apstākļu beigām.

13. Ražotāja garantija

13.1. Uz Pārdevēja pārdotajām Precēm attiecas ražotāja garantija. Informācija par to un piemērojamajiem nosacījumiem ir sniegta Precēm pievienotajā ražotāja garantijā.

13.2. Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības attiecībā uz Precēm ar trūkumiem.

14. Produkta kvalitāte

14.1. Pārdevējs garantē Preču kvalitāti (likumā noteiktā kvalitātes garantija). Pārdevējs nodrošina noteiktu laiku derīgu kvalitātes garantiju dažāda veida Precēm, kuras konkrētais termiņš un citi nosacījumi ir norādīti Preču pavaddokumentos. Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti preces lietošanas nosacījumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa preces lietošanas instrukcija, ja tāda ir.

14.2. Preču defekti tiek novērsti, bojātās preces tiek nomainītas un atgrieztas šajos noteikumos noteiktajā kārtībā un ņemot vērā Lietuvas Republikas piemērojamo tiesību aktu prasības.

14.3. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvām vai nepilnīgi iepakotām Precēm, to var izdarīt UAB "Spoteris" veikalā vai pa e-pastu info@spoteris.eu

14.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam jāiesniedz PVN rēķins (tā numurs) par Preces iegādi vai kases čeks, vai cits dokuments, kas apliecina Preces pirkšanu un pārdošanu no Pārdevēja (piemēram, maksājumu kartes izraksts) un jānorāda sekojoša informācija:

   a) Produkta pasūtījuma numurs;

   b) nosaukt Preces defektu, bojājuma pazīmes vai trūkstošās daļas;

   c) sniegt citus pierādījumus, piemēram, Preces fotoattēlu, defektīvās vietas fotoattēlu (ja tas ir mehānisks bojājums un ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotoattēlu u.c.

14.5. Iesniedzot sūdzību, Pircējam jānorāda, kā viņš vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:

   a) saprātīgā termiņā bez maksas novēršot Preces defektus, ja defektus ir iespējams novērst;

   b) Preces aizstāšana ar analogu atbilstošas ​​kvalitātes Preci;

   c) attiecīgi samazinot pirkuma cenu, ja Preci nav iespējams salabot vai nomainīt vai ja tā rezultātā Pārdevējam rastos nesamērīgas izmaksas, ņemot vērā visus apstākļus, tajā skaitā Preces vērtību, ja Precei nebūtu defektu, Preces defektu (neatbilstības) nozīmīgums;

   d) samaksātās Preces cenas atgriešana un Līguma izbeigšana, ja preci nav iespējams salabot vai nomainīt vai ja tā rezultātā Pārdevējam rastos nesamērīgas izmaksas, ņemot vērā visus apstākļus, tai skaitā Preces vērtību, ja Prece nebija nekādu defektu, Preces defektu (neatbilstības) nozīme.

14.6. Pēc pretenzijas izskatīšanas atbilde par pieņemto lēmumu un veicamajām darbībām tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pircēja apelācijas saņemšanas dienas.

bezmaksas piegāde

No 50 eiro visā Lietuvā

Līzinga pirkšana

Līzings bez palielinājuma

Starptautiskā garantija

Tiek nodrošināta ražotāja garantija

100% droša izrakstīšanās

Izmantojot Paysera sistēmu

Izvēlieties valūtu
EIRO eiro